Navigatie

VEELGESTELDE VRAGEN

Followmi ???  Nog nooit van gehoord!

Het kan natuurlijk zijn dat je nog niet eerder van ons hebt gehoord. Klik hier en wij stellen ons aan je voor.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren standaard lage verzendkosten. Voor zendingen binnen Nederland zijn de verzendkosten €1,95 per zending. Bij een bestelling van €29,95 of meer zijn de verzendkosten gratis.
Voor Belgie zijn de verzendkosten €6,95. Bij een bestelling vanaf € 65,- zijn deze gratis.
U dient er rekening mee te houden dat indien u onder rembours wilt betalen hier extra kosten aan zijn verbonden.

Is Followmi telefonisch bereikbaar?

Ja, u kunt ons ook telefonisch bereiken en wel op iedere werkdag tussen 09.00 en 21.00 uur. U kunt bellen met nummer: 06-18 66 45 83 en na 17.00 uur met 06 - 14 69 61 38.

Mag kleding worden geretourneerd?

Wanneer u artikelen heeft gekocht uit onze collectie, dan kan het binnen 14 werkdagen worden geretourneerd naar onderstaand adres volgens het meegeleverde retourformulier.
Followmi
Hoofdstraat 51
6881 TC Velp

De kosten voor retourzendingen zijn voor uw rekening. Eventuele eerdere door ons in rekening gebrachte verzendkosten zullen door ons worden vergoed.
Meer informatie vindt u op de pagina "Retourzendingen".

Is de vermelde prijs inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op onze site zijn inclusief BTW.

Hoe weet ik of betalen via Internet veilig is?

Om 100% veiligheid te garanderen bij betalingen via internet, maken wij gebruik van onze betalingspartner Mollie. Naast dat zij een Currence-certificaat hebben zijn zij ook in het bezit van een vergunning van De Nederlandsche Bank. Meer informatie vind je op de site van Mollie.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Wij zijn kunt u op diverse manieren veilig betalen. De volgende methoden zijn mogelijk:

  • IDEAL (voor klanten van ABN-Amro, ASN, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS, Triodos en van Lanschot).
  • Creditcard. Gemakkelijk betalen via mastercard, visa of amex
  • Paypal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord.
  • Paysafecard. Een populaire prepaidcard voor online betalingen.
  • Bitcoins. Betaal met bitcoins zonder deze eerst om te wisselen naar euro's.
  • Betalen bij afhalen. Het is ook mogelijk om de artikelen te komen afhalen. Er worden dan uiteraard geen eventuele verzendkosten in rekening gebracht.
  • Rembours (afrekenen bij de postbode - alleen in NL). U dient wel rekening te houden met extra kosten.
  • Vooraf overmaken. kiest u voor een vooruitbetaling van uw bestelling? Maak dan gebruik van onderstaande betaalgegevens:
    • Followmi.nl Kinderkleding
    • Rabobank rekening: NL25 RABO 0136 0616 99
    • BIC (Swift code): RABONL2U
  • Betalen via factuur. Na het plaatsen van de order zal u een factuur worden toegestuurd via de mail. Na betaling zal de bestelling aan u worden verzonden. 
    Indien uw bestelling niet binnen 3 dagen betaald is, zullen wij telefonisch contact met u opnemen en zal de order eventueel worden geannuleerd.

Followmi staat onder toezicht van het webshop keurmerk. Wat betekent dit?

Wij zijn aangesloten bij het webshop keurmerk. Dit betekent het volgende:

  • Een bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten webwinkel is door de stichting onderzocht en gewaarborgd als veilig en betrouwbaar.
  • De site van Followmi wordt regelmatig gecontroleerd of het voldoet aan alle bestaande en nieuwe wettelijke eisen.
  • Persoonlijke gegevens van consumenten mogen niet worden misbruikt voor andere doeleinden dan nodig voor het leveren van de goederen.
  • Indien een webwinkel zich niet aan de regels houdt, kan de consument gratis een klacht indienen. De Stichting Webshop Keurmerk onderzoekt de klacht en tracht het probleem op te lossen.
    In gevallen waarbij het probleem niet naar behoren wordt opgelost en de Stichting Webshop Keurmerk van mening is dat dit te wijten is aan Followmi, bestaat de mogelijkheid dat Followmi het recht wordt ontnomen het Keurmerk-logo te voeren.

Followmi heeft een logo van het webshop keurmerk. Kan ik controleren of jullie ook inderdaad hierbij zijn aangesloten?

Uiteraard mag een webshop uitsluitend het logo plaatsen indien zij zijn aangesloten bij dit keurmerk. U kunt dit gemakkelijk controleren via de website van het webshop keurmerk (www.keurmerk.info). Of door te klikken op het webshop keurmerk logo onderaan iedere pagina.

Een kledingstuk in de winkelwagen blijkt bij betaling toch te zijn uitverkocht.

Het kan gebeuren dat in de tijd tussen het plaatsen van een artikel in de winkelwagen en het betalen, het betreffende artikel door een andere klant is gekocht. 
Het plaasten van een artikel in de winkelwagen betekent niet dat dit artikel voor u is gereserveerd. De reden hiervoor is dat klanten soms een of meerdere artikelen in de winkelwagen plaatsen en de site vervolgens verlaten zonder het artikel weer uit de winkelwagen te halen.
Daarom is pas bij betaling het betreffende artikel definintief voor u gereserveerd.
Is u dit overkomen dan adviseren wij u om contact met ons op te nemen via info@followmi.nl. Wij kunnen dan eventueel voor u bij de leverancier navragen of het betreffende artikel nog kan worden bijbesteld.

Ik heb mijn vraag niet kunnen vinden !

Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op via info@followmi.nl.

© 2013 - 2018 FollowMI kinderkleding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.